به عنوان صاحبان کسب وکار ما به طور مداوم به دنبال راه های خلاقانه برای انتقال پیام به مشتریان بالقوه و در پی آن دریافت نتیجه مثبت هستیم. یکی از بهترین روش های بازاریابی و اساماس مارکتینگ این است که همیشه از دید مشتری ببینید تا از این طریق پی به عادات و زاویه دید مشتری هنگام خرید ببرید.
محصول شما هر چیزی باشد نکته مهم این است که هر جایی که مشتری شما حضور دارد محصول یا خدمات دیده شود. با توجه به نسبت ۴ به ۱ استفاده از موبایل در مقابل کامپیوتر موقعیت مشتریان کاملا مشخص است.
اساماس مارکتینگ اصلا در جایگاهی نیست که استفاده از آن را به لیست کارهای در آینده موکول کنیم. با افزایش روزانه کاربران گوشی های هوشمند، بیزینس هایی که تفکر رو به جلو دارند در تلاش هستند تا حد ممکن محصول و خدمات خودشان را با گوشی های موبایل بیشتر سازگار کنند.
پیامک یک روش امتحان شده هست که نزدیک به ۲۰ سال است در دنیا جهت برقراری ارتباط با مشتریان و هماهنگ نگه داشتن بیزینس ها با روند های بروز دنیا با استفاده از یک روش قابل اعتماد استفاده میشود.
در این مقاله برای کسانی که تا به حال مزایای استفاده از پیامک را در نظر نگرفته اند، ۱۰ دلیل درج شده که چرا پیامک میتواند یک قسمت اعظم از بخش ارتباطات بیزینس ها باشد؟ .
همانطور که میدانید زمان طلاست…
طرح های جدید نمیتوانند برای به معرض نمایش گذاشته شدن صبر کنند و همینطور کمپین های مهم نیز زمانی برای انتظار تا اطلاع رسانی شدن ندارند!!!
فقط تصمیمی بگیرید که پیغام شما چیست، ارسال یک پیامک انبوه به تمام مشتریانتان، دقیقا برابر مدت زمانی است که شما صرف ارسال یک پیامک معمولی از تلفن همراهتان میکنید. با این روش نه تنها وقت گرانبها را از دست نداده اید بلکه بلافاصله پس از ارسال پیامک انبوه، حدود ۹۰% از پیامک ها در کمتر از ۳ دقیقه خوانده میشود و شما نیز میتوانید بلافاصله بازخورد آن را ببینید.
اساماس مارکتینگ با گوشیهای موبایل، کاملا سازگاری دارد
پیامک ساده ترین و در دسترس ترین راه برای ایجاد ارتباط با مخاطبان میباشد و بر این اساس به اصطلاح یک سر و گردن از دیگر روش های برقراری ارتباط بالاتر است. بسیاری از مردم روزانه در حال ارسال و دریافت متن هستند و مسلما مشتریان شما علاقه دارند که به این زیرساخت دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند، اساماس مارکتینگ امکان ایجاد این زیر ساخت را به شما میدهد .
ارسال پیامک در مقایسه با انواع راه های ارتباطی از قبیل فکس و ملاقات های رو در رو با محیط زیست سازگارتر بوده و از ایجاد گازهای گلخانه ای در طبیعت جلوگیری میکند. پس اگر به دنبال راهی برای ایجاد یک بیزینس که ایجاد آلایندگی در طبیعت نمیکند هستید، ارسال پیامک گزینه مناسبی است.
ما اکثرا بدون تلفن همراه خود منزل را ترک نمیکنیم پس درواقع مخاطب پیامک ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته در دسترس مستقیم میباشد.بدون در نظر گرفتن جلسات حضوری و تماس تلفنی مطمئنا مستقیم ترین راه ایجاد ارتباط با مخاطبان ارسال متن است که علاوه بر آن قابلیت پیگیری دریافت (دلیوری) پیام نیز وجود دارد.
مادامی که ما در جدال با زندگی پر مشغله خودمان هستیم بسیاری از ایمیل ها را ناخوانده باقی میگذاریم و بسیاری از تبلیغات را بدون توجه متوقف میکنیم. پیامک در عین سادگی یک خبر یا پیشنهاد را بدون حاشیه به ما می رساند. تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که تعداد پیامک های ناخوانده شما خیلی کم هستند.
بسیاری از سرویس دهندگان پیامکی به شما این پیشنهاد را ارائه میدهند که میتوانند در مورد ارسال شدن پیام، به شما اطمینان بدهند. اگر به دنبال پیگیری هوشمندانه و دقیق تری هستید، ارائه دهندگان حرفه ای اساماس مارکتینگ میتوانند به جز بررسی ارسال موفقیت آمیز شما، این اطمینان را نیز به شما بدهند که ارسال شما به تلفن مخاطب تحویل داده شده و این گزارش با جزییات کامل از قبیل زمان تحویل به گوشی و تعداد ارسال بر روی لینک های ارسال شده در متن همراه میباشد.
یتوانید شماره عضویت در سرویس یا سامانه اساماس خود را در وبسایت یا به صورت پرینت شده و یا به هر شکلی در معرض عموم بگذارید تا کسانی که محصول یا خدمات شما را نیاز دارند در آن عضو شوند.
در این صورت شما یک لیست از افرادی را دارید که بازار هدف دقیق شما هستند و در واقع در جستجوی محصول یا خدمت شما هستند و در نهایت میبینید که با هزینه و انرژی کم به این لیست با ارزش دست پیدا کرده اید.
ایمیل ها و میل باکس های بسیاری از افراد غرق در پیغام های اسپم شده اند اما مشتریان سرویس های پیامک فقط در سامانه هایی که خودشان سرویس آن ها را درخواست داده اند عضو میشوند و در نتیجه شما میدانید که هنگام ارسال متن دقیقا به هدف زده و به مخاطب صحیح ارسال را انجام میدهید پس پیغام شما نه اسپم است و نه توسط مخاطب بدون خواندن حذف میشود.
اگر قصد دارید حس کاملا ویژه ای را به مشتریانتان بدهید میتوانید در مدت زمان کوتاه پیغامتان را شخصی سازی و سپس ارسال کنید.
یک کمپین پیامکی نه تنها نسبت به هر نوع بودجه بندی از کوچک تا بزرگ قابل برنامه ریزی بوده بلکه نسبت به هرنوع کمپین تبلیغاتی مقرون به صرفه نیز هست. اگر افزایش میزان فروش و بهبود بخشیدن به برقراری ارتباط با مشتریان در لیست کارهای شما هست ولی شما هنوز بودجه و زمان کافی ندارید، پیامک یک ابزار تبلیغاتی ساده ولی در عین حال تاثیرگذار و قدرتمند میباشد که نباید نادیده گرفته شود.